מדיניות משלוחים והחזרות

עודכן בתאריך: 09.03.2023

מדיניות הובלות ומשלוחים

לתשומת לב לקוחותינו היקרים!

אספקת המוצרים שנרכשו תיעשה עד 7 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ע״י חברת האשראי, המחירים הנקובים באתר כוללים את עלות המשלוח אלא אם צויין אחרת בדף המוצר, יש אפשרות לאיסוף עצמי של המוצר בתיאום מראש.

תתכן תוספת חיוב להובלה במקרים הבאים:

  • מעל קומה 2 בבניין ללא מעלית או במצב שהמוצר לא נכנס למעלית – 50 ש״ח לכל קומה
  • פירוק דלתות למקרר – 150 ש״ח
  • הובלה ליישובים מרוחקים (ישוב מרוחק: מעבר לערים גדרה וחדרה) או מעבר לקו הירוק:
    • 150 ש״ח למוצרים גדולים, כגון: מקררים, מקפיאים, תנורים, מיבשי כביסה ומכונות כביסה, טלוויזיות וכיוב’
    • 50 ש”ח למוצרים קטנים, כגון: מגהצים, מקרני קול, כיריים, מעבדי מזון, מכונות קפה, וכיוב’
  • הובלת מנוף תתבצע בתוספת חיוב בהתאם להחלטת המוביל ובהתאם לתוואי השטח

נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח

סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 (להלן- “החוק״) מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או מי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני (להלן ״פסולת ציוד״) שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר ללא דרישת תשלום ממנו או תמורה אחרת על כך.

 – בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ציוד חשמלי ואלקטרוני” ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני

 

 הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש

המשווק יעדכן את הלקוח במעמד המכירה על אפשרות הפינוי של הציוד הישן בעת אספקת המוצר החדש בהתאם לנוהל זה ועל העלויות במקרה של פינוי חריג כמתואר בסעיף 3.10 להלן

הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בדרך כלל (לדוגמא, מקרר יפונה מהמטבח או מכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש

הציוד הישן יפונה ע”י המשווק כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו/או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנו או מתשתית המבנה.

הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע או ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים. לא יבוצע ניתוק מהקיר או מתשתיות אחרות במעמד הפינוי לרבות

הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו

הציוד הישן יפונה כאשר הוא שלם, כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמה לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)

לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה. לדוגמא:

א. מקרר יפונה כאשר דלת המקרר מורכבת עליו. במידה והדלת אינה מורכבת על המקרר, פינוי גוף מקרר ודלת נפרדים יחשבו כפינוי חריג כמשמעו בסעיף 3.9 להלן. מקרר ללא דלת לא יפונה כלל.

ב. מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתוך התנור הישן

המשווק לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ-10 דקות) לצורך ביצוע פעולות הכנת הציוד הישן לפינוי על ידי הלקוח

משווק לא יפנה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.

במקרים הבאים ובאשור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום או תמורה אחרת אשר יקבע ויוסכם במעמד מכירת הציוד להלן – (“פינוי חריג״)

כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי

כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו המנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף

כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו

מכירה מקוונת

במכירה המתבצעת באופן מקוון (עסקת מכר מרחוק) המשווק יפנה את הציוד הישן בהתאם  לנוהל זה, באופן שבו סיפק ללקוח את המוצר החדש או בדרך יעילה אחרת.

 

 

 

 

 

תפריט נגישות

תפריט

שירות לקוחות

שירות לקוחות

נחזור ביום ראשון על הבוקר (10:00)

שירות לקוחות
היי,
איך נוכל לעזור לך היום?
WhatsApp